تشکیل کمیته بانوان در شهرداری یزد

مراسم معارفه خانم منصوری رئیس کمیته بانوان شهرداری یزد

یزدفردا "باحضوردکترزهراحیدری عضو شورای اسلامی شهر، مدیر عامل سازمان پارکها وفضای سبزوخانمهای کارمند شهرداری یزد برگزار و این کمیته به صورت رسمی کار خود را آغاز نمود.
به گزارش یزدفردا بنابراعلام روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری یزد- دکتر زهرا حیدری عضو شورای اسلامی شهر یزد در این مراسم ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیرخم و نیز میلاد امام علی نقی (ع) براثبات وارتقاءجایگاه زن مسلمان در جهان امروز تاکید و تصریح کرد: این کمیته می تواند با ارائه طرح های راهبردی و کاربردی و نیز برنامه ریزی جامع و دراز مدت در راستای ارتقاءامکانات اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و... برای زنان یزدی ، با دیگر شهرهای کشور رقابت نماید.
وی با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) در خصوص جایگاه زنان ، رشد جامعه را در گرو رشد و ارتقاء زن که مربی و رکن اساسی جامعه است، دانست و همچنین از کمیته بانوان شهرداری خواستار پیگیری جدی برای ایجاد 4 پارک در چهار منطقه سطح شهر برای بانوان ، نصب و تجهیز برخی پارکها به وسایل بدن سازی برای بانوان شد.
خانم منصوری رئیس کمیته بانوان شهرداری ضمن تبریک ولادت حضرت امام محمد نقی هادی (ع) و غدیرخم ، ارتقاءسطح آگاهی زنان در زمینه های مختلف،توسعه مشارکت زنان درعرصه های مختلف فرهنگی اجتماعی،تقویت نقش مدیریتی وتربیتی بانوان درترویج فرهنگ اسلامی در زمینه تربیت فرزندان ورفتارباهمسر،ارتقاء مهارتهای شغلی زنان از طریق آموزش، کاربردی کردن اصلاح الگوی مصرف ، پیگیری و اقدام جهت توسعه مراکز تفریحی ورزشی فرهنگی هنری و...ویژه بانوان باهمکاری وهماهنگی ارگانهای مسئول بررسی وارزیابی جایگاه زنان درمحیط اجتماعی شهر و بررسی وضعیت اشتغال و مشکلات آنان و ارائه راهکارهای پیشنهادی را از جمله اهداف این کمیته عنوان نمود.


یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا